1. Το Φροντιστήριο έχει προγραμματίσει δύο ενημερώσεις γονέων (μία πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων και μία πριν τις γιορτές του Πάσχα) για τη χειμερινή περίοδο και μία ενημέρωση (την τελευταία εβδομάδα) για τη θερινή περίοδο. Εκτός όμως από τις παραπάνω ενημερώσεις, ο γονέας έχει τη δυνατότητα, όποτε θελήσει, να κλείσει μέσω της γραμματείας, ραντεβού με οποιονδήποτε από τους διδάσκοντες καθηγητές, ώστε να ενημερωθεί για την πρόοδο του παιδιού του.
2. Για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί κατά τη φοίτηση του μαθητή (μειωμένη απόδοση, ελλιπές διάβασμα, προβλήματα συμπεριφοράς κ.ά.) ο γονέας ή ο κηδεμόνας θα ενημερώνεται προσωπικά, είτε από τη διεύθυνση του Φροντιστηρίου είτε από τον καθηγητή που διαπίστωσε το πρόβλημα.
3. Το Φροντιστήριο πιστεύει πολύ στη συνεργασία με τους γονείς. Είναι πολύ σημαντικό, οι γονείς να ενημερώνουν το Φροντιστήριο για τις ιδιαιτερότητες του παιδιού, για τα πιθανά προβλήματα που αντιμετωπίζει και για τις ιδιαίτερες απαιτήσεις που έχει. Έτσι οι καθηγητές του θα μπορούν καλύτερα να το βοηθήσουν, προσθέτοντας τα στοιχεία αυτά στην ήδη διαμορφωμένη εικόνα που έχουν για το παιδί, μετά από τη συνεχή προσωπική επαφή μαζί του.
4. Οι γονείς οφείλουν να εξοφλούν τα συμφωνημένα δίδακτρα φοίτησης προκαταβάλλοντάς τα μέχρι και τη 10η ημέρα κάθε μήνα. Πιθανά οικογενειακά προβλήματα που μπορεί να προκαλέσουν καθυστέρηση στην καταβολή των διδάκτρων αντιμετωπίζονται με κατανόηση εφόσον υπάρξει σχετική και έγκυρη ενημέρωση της διεύθυνσης από το γονέα.