Τα βήματά μας στην ίδρυση του εκπαιδευτικού μας οργανισμού οδηγήθηκαν από την πίστη μας στην αναγκαιότητα μιας νέας εκπαιδευτικής προσέγγισης, απέναντι σε παγιωμένες,στείρες και αναποτελεσματικές εκπαιδευτικές μεθόδους.
Η πρωτοποριακή αυτή προσέγγιση θέτει στο κέντρο της τη διαφορετικότητα της προσωπικότητας και τις ιδιαίτερες ανάγκες του μαθητή αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητές του και ενισχύοντας την καθημερινή του προσπάθεια. Αποτελεί προσωπική μας πεποίθηση το αξίωμα ότι, αν ο Δάσκαλος καταφέρει να ανάψει τη θαυμαστή φλόγα της γνώσης στο μαθητή, τότε η αξιοποίηση των δυνατοτήτων του γίνεται τόσο θεαματική, ώστε η επίδοσή του να προσεγγίζει το ΑΡΙΣΤΟ ή να γίνεται ΑΡΙΣΤΗ.
Ο βασικός μας στόχος ήταν εξαρχής ξεκάθαρα χαραγμένος στις προθέσεις μας: να εφαρμόσουμε ένα νέο εκπαιδευτικό μοντέλο, που να αφυπνίζει και να πυροδοτεί το ενδιαφέρον του μαθητή για τη γνώση, έτσι ώστε να εντάσσεται στη μαθησιακή διαδικασία με ευχαρίστηση και χαρά και όχι πλήττοντας ή λειτουργώντας παθητικά και με εξαναγκασμό.
Επιστέγασμα της εκπαιδευτικής μας φιλοσοφίας αποτελεί η θέση του μεγάλου παιδαγωγού ΠΕΣΤΑΛΟΤΣΙ, σύμφωνα με την οποία οι θετικές προσδοκίες του Δασκάλου για το μαθητή του λειτουργούν ως προφητεία που εκπληρώνεται (αυτοεκπληρούμενη). Το αξίωμα αυτό καθορίζει και τον ρόλο της ομάδας των εκπαιδευτικών μας. Έτσι, η θετική αντιμετώπιση των μαθητών μας οδηγεί στη δικαίωση του προσωπικού τους αγώνα και στην εκπλήρωση των ονείρων τους.